Viki&Dani kalandjai

Megérkeztünk!

2019. október 17. - VikiDaniAroundAsia

Legyetek üdvözülve, kedves blogolvasók!

Mivel legalább ketten szóltatok, hogy olvasnátok rólunk, elmeséljük, mi történik velünk itt, régóta várt, és megérdemelt (?) nagy utazásunk alatt. :) Nézzétek el a hibákat, kezdő bloggerként, de majd belejövünk :)).

Magunkról annyit, hogy harmincas évei közepén járó pàr vagyunk, aki imàd együtt utazni. A leghosszabb nyaralàsunk 3 hét volt, és az emberek, akikkel ezek alatt talàlkoztunk, és régòta vannak úton, mély benyomàst tettek ránk, és eljàtszottunk a gondolattal, mi lenne, ha mi is hosszabb időre kivonnánk magunkat a 'forgalomból'. Nem szerettünk volna úgy leélni egy életet, hogy nem valósítjuk meg az àlmainkat. Az egyik pedig az utazàs, màs kultúrák megismerése és megélése, és az önmagunkra, valamint egymásra figyelés, melyeket ebben a környezetben talán könnyebb megtenni.

Ma (2019.október 17.) helyi idő szerint reggel 10-kor érkezett meg az ukrán légitársaság 767-300-as boeingje Bangkokba, a gép minimum 20 éves volt, és összevissza repkedett több országot elkerülve (Orosz, Török,stb.), Így 10 órás lett a 8 órás útból. A kaja is borzasztó volt, ezért is alig vártuk, hogy végre megérkezzünk.

A reptéren lementünk az Airport Rail Link vonat megállójához, ahol szuper áron váltottunk pénzt, majd a 7-es kijáratnál felszálltunk az S1-es buszra, ami közvetlenül a Khaosan Road-hoz hozott minket. Ez a hátizsákos turisták kedvenc helye, olcsó szálláshelyekkel, változatos ételekkel, túra kiindulópontokkal, masszázzsal, szabókkal, hamis igazolvány vásárlási lehetőséggel, stb. Egyszóval minden (is) kapható itt. Még sült csúszómászók, bogarak, de krokodil is.

A szálláson (Real Sleep hostel) kipihentük az út fáradalmait, majd sétáltunk egyet, vettünk egy havi internetet. Visszatérve megvacsoráztunk, nagyon finom itt (is) a kaja.photo_20191017_194933.jpg

Az egész nap kiadásai így alakultak:

Busz: 120 baht

Össz : 1118 baht = 11000ft

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P.Sz.Petra 2019.10.18. 11:00:06

:) de jó olvasni rólatok!!!Tesssó!!

bMatthew85 2019.10.19. 18:14:41

Megnéztem az útvonalat meg a gépet Flightradaron, egy B767-300-as, 1991 szeptemberben gyártották, vagyis már lassan 30 éves :D
Olvaslak titeket!

VikiDaniAroundAsia 2019.10.20. 03:11:22

@P.Sz.Petra: köszi, hogy olvasod tresauuu :-)))

VikiDaniAroundAsia 2019.10.20. 03:13:05

@bMatthew85: huh, akkor az jó öreg! Lehet benne pár tízmillió km.. Viszont az újakon nincs ennyi hely! :-))